Trööött!

förlåt för en enormt dålig uppdatering.
är bara sååå trött efter skolan och läxor!
orkar inte skriva upp allting som vi gjort idag. Så jag lägger ine tt jättegammalt inlägg från min gamla blogg. Den dagen var en av dom bästa Våren 2009 <3


Tjenix :D
Idag har det varit skola , men det e ingen vanlig skoldag utan det var Orientering.. i gruvstugan . o__o
det var SÅÅÅ jobbigt!
vi cyklade dit, sedan så gick vi direkt till Johan när vi var framme och började med Orienteringen hur som helst.
Jag orienterade med Sasse, Felicia & Mahbuba.. det var skitkul från början för vi sprang som yra höns XDD
Det var skitkul!!
Såklart fick vi skäll först och det tog all vår tid (det var en tävling) , så Mathias hjälpte oss så vi kom igång.
Sen sprang vi in i skogen och fick problem med stämpel 4 ;_;
Det var längst in i skogen!!!! ><

Men iallafall så gick vi sedan vilse tillsammans med Mäj och Omaima, vi var mitt ute i en åker XD
Så vi gick in till skogen (onödigt!) och såg ett par tält som låg mitt i skogen. Så vi bajsa på oss xD
nä skoja, men vi skrek som fan och sprang ut till åkern igen.
Sen så gallskrek vi när vi såg myror... haha inte vanliga, utan sånna som bits ^^
Vi ringde polisen - fjantigt jag vet, men vi kom vilse på riktigt! - och de kopplade upp oss till Bitte, och hon kom och hämtade oss.
Det tog FYRA TIMMAR för oss , totalt :P , Sen blev det prisutdelning. När vi cyklat hem så försökte jag och hämta andan igen för det blåste som in i helvete och jag är ingen bra konditionsmänniska ;)

haha, ganska kul dag faktiskt. Speciellt när vi började först med att orientera och sprang runt.

Kommentarer

KOMMENTERA PEEPS! :*:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (VISAS INTE)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0