HAL-LO-WEEN



HEJ! :D
SARA IS GLAD IDAG! FÖR DET ÄR NÄMLIGEN HÖSTLOOOOV! ♥
Idag har det varit en superkul dag! Vi var i aulan och så var det en kör (med småbarn) som sjöng en massa FN-sånger, och några som läste dikter om att förbättra världen.. yadayadayada.. och efter det var det typ 10 minuter kvar tills rasten så då föreslog jag att leka "tidningsleken" eftersom det var sista dagen, och alla gick med på. Vi skratta så jävligt mkt, hahaha. Sen efter rasten så var det typ DLS-provet, det gick bra i guess och så gick jag ut till bibblan, sen kom typ Felicia och Shazad. Haha vi skrattade ett litet tag innan bitte bad oss komma in. Sen vid lunchen var det RG, vi fick sitta vid andra kompisar som inte gick i samma familjegrupp. haha, lite weird och förklara. Men det var kul o sitta med Elyan! :X Men efter lunchen och den långlånga rasten hade vi engelska, OCH JAG ÄR GLAD! JAG FICK 59/62 I ENGELSKA PROVET. y-a-y!
sen var det allmänt roligt, och så fick vi gå hem 5 minuter tidigare! :D
senare ska jag, elyan o reham till ica och köpa lite. sen ska vi glo på JONAS som går på teve 18:35 :)
xxx ♥

Kommentarer

KOMMENTERA PEEPS! :*:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (VISAS INTE)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0