Godnatt inlägg..

Hoppas att mina läsare hänger kvar i luften & följer min blogg! :)
I alla fall så hade jag det kul hemma hos Elyan, vi tittade på Hannah Montana, kollade runt i Youtube och bloggar sedan pratade vi om Halloween, vi ska kanske klä ut oss så som dom i Bounce och sedan stå vid Ica gatan och hålla upp en skylt som det står på "Tuta om du vill ha Jonas Brothers till Sverige!" haha! Clever huh? Vi ska bara samla in några till som vill delta. Är du en sånn som gillar och klä ut dig galet och är modig? Då kan du väl joina. Hahaha! Men anyhoo, sen kollade vi på Wizards Of Waverly Place. Hilarious as usual! :D
Nu ska jag nog ta och säga godnatt. Ska sova så jag vaknar pigg o glad imorgon! ;)
xxx

Kommentarer
Postat av: Hanna

jag följer ;))

Kommentera gärna min nya design :D

2009-10-21 @ 08:04:49
URL: http://hannada.bloggplatsen.se

KOMMENTERA PEEPS! :*:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (VISAS INTE)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0