Disney Channel är...

heeeeeej :D
snart dags för en ny design! Jag lovar jag ska göra mitt bästa med den nu, har ju inte Photoshop som alla andra har. Men vi får se.
Idag är det Torsdag! Då hade vi Lina hela dagen och det var skitkul! Hade gympa också och till det, Jonas Brothers Musik. Min LVATT skiva ramlade i omklädningsrummet och allas reaktion var; :OOOOO - Alla var så jävla stökiga först, och sen hörde alla att jag hade tappat och dom vände sig om och drog efter andan. Hahha! Men det var inte så farligt.. skivan och cd:n klarade sig som tur var. Puh.. men efter skolan gick jag hem och såg TV-boxen på bordet, AHH. jag dog, och min farbror installerade någonting. SÅ NU HAR JAG DISNEY CHANNEEEL! har suttit och drogat den i ca tre timmar :)

fett najs, men aja.
nu ska jag dra och fixa en header + design + någonting mer.. pusshej C:


Kommentarer

KOMMENTERA PEEPS! :*:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (VISAS INTE)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0